Marvel Comics:NBA covers

Çok iyi yapmışlar harbiden. Adamlar süper kahramandan anlıyor. Kobe'ye Ironman'i layık görmüşler iyide olmuş. En komiği Dallas'ın cover'ı olmuş deli  doktor benzetmesiyle Marc Cuban başrolde . Adam gerçekten deli ama milyar dolarları olan bi deli. Gerçi deli olması para kazanmayı bilmediğini göstermez. Aksine para kazanmayı çok iyi biliyor. Zaten demeçlerindede bunu belli ediyor. Nba'in bir spor değil bir eğlence sektörü olduğunu en başından beri söylüyor.



Portland'ın cover'ı cuk oturmuş. Portland'ın adamlar galatasaraydan beter. Takımın yarısı sürekli sakat. en çok gelecek vaadeden takımdı Kore gazileri dayanışma derneğine döndüler.






Buda Thunder'ın karikatürü. Bunu sadece Kevin Durant'ı veThor'u seviyorum diye ekledim. Yoksa pekte güzel olmamış.

Yorumlar

  1. bu thor hangi thor ya ? alman mitolojisinde ki thor la mı alakalı? ey blogger bizi bi bilgilendirirsen. merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
  2. yok iskandinav elinde balyozla takılan adam

    YanıtlaSil
  3. yok ben öğrendim odin in küçük oğlanmış...

    YanıtlaSil
  4. kafasında boynuz elinde balyoz takılıyo adam yalanmı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder