basketbol iddaa 18.03.2011

Evet efendim nba iddaa'da bugün yine üç maç sallıyacaz. Eğer cidden handikap falan bakmadan düşünmeden sallasam daha çok tuttururum. O yüzden yazdıklarımı dikkate almayın bence. Ama bir ihtimal tutar bi fikir olur diyosanız bir bakın derim.

Gelelim günün maçlarına çok zorlu bir maç programı var bugün. Öyle net bir maç göremiyorum aslında. Ha bundan önceki yazılarımda görüyodumda noldu derseniz haklısınız derim.neyse gelelim maçlara

Minnesota Timberwolves- LA Lakers

Bilindiği üzere Minnesota basketbol oynamaktan çok uzak bir takım. Hemen hemen bütün kötü takımların yaptığı gibi hızlı ve bol skorlu maçlar çıkartıyorlar. Bu maçtada sayı barajını geçeceklerine inanıyorum. Yani bu maçta 201 sayıdan fazla sayı olur diyorum ve üst diyorum

Dallas Mavericks- SA Spurs

Günün en sağlam maçında Dallas Spurs'ü evinde ağırlıyor. Bu maça bişey yazmak zor ama Dallas için bu maçı kazanmak daha önemli duruyor. Ayrıca Spurs'un onceliği aman sakatlık olmasın olduğu için bu maçada çok asılcaklarını sanmıyorum. Eğer Dallas maç başında maçı domine ederse Spurs aslarını bu maçtada yormayacaktır. Bu yüzden kendi evinde Dallas maçı alır gibime geliyor.

Indiana Pacers-Chicago Bulls

Indiana yüreğiyle oynayan ve sürekli bi gazla oynayan bir takım. Sürekli baskılı savunma yapmaya çalışıyolar. Ama çokta yetenekli oyunculara sahip değiller. Son maçlarda Hansbrough skorda sırtlayan isim oldu Pacers'ı. Ama karşılarında bu sefer pota altını karartan Bulls var. Hertürlü rotasyonda Bulls pota altı savunmasu çok sert. Bu yüzden çok üşük skorlu bir maç olabilir. toplam skorun 191.5'tan az olma ihmali çok fazla. Bu yüzden alt diyorum. Ama Bulls bu maçı alır şıkkıda mantıklı geliyor orası size kalmış.

Yorumlar