İspanya ümit millileri denize döktü

Dün gecenin önemli maçında ev sahibi İspanya turnuvanın ilk maçında ümit milli takımımızı 90-41'lik skorla hezimete uğrattı. Bizim açımızdan pekte beklenen bir skor değildi açıkçası. İspanya'yı yenmeyide beklemiyordum ama 49 sayı fark yemek ne demek. Sanki Türkiye değilde Zaire milli takımıyla maç yapmış İspanya. Kadromuza baktığımızda çoğunlukla birinci ligte süre alan oyunculardan kurulu ve çoğuda önemli görevler alıyorlar takımlarında. Maçı İnternetten takip etmeye çalıştım ama görüntü kalitesi çok iyi değildi çoğunu izleyemedim maçın zaten şu internetten birtek ben maç izleyemiyorum galiba.

Maçta kilit rol almasını beklediğimiz oyunculara bakalım. Banvit'in gelcek vaadeden ve en çok konuşulan isimlerinden Şafak Edge maçı 0/6 üçlükle 2 sayı asistle tamamlamış. Milli takımın diğer bir önemli ismi Furkan Aldemir ise 6 sayı 11 ribauntla nispeten daha iyi bir maç çıkarmış. Furkan'ın hücum yeteneklerinin kısıtlı olduğunu zaten biliyoruz savunmadada elinden geleni yapmış. Geri kalan oyunculardan bir tek Göksenin dikkat çeken bir oyun sergilemiş. 10 sayı- 5 ribaunt- 2 asist le oynamış

İspanya'da ise turnuvanın yıldız adaylarından Nikola Mirotic maçı 15 sayı- 3 ribauntla tamamlamış. Joan Sastre ise 16 sayı 3 ribauntla bitirmiş maçı.

Ümit milliler bugün 2. maçlarında Avusturya ile karşılaşacaklar. Umarım morallerini düzeltip bu maçı alırlar. Bu maçıda kaybederlerse büyük rezillik.

Yorumlar