Çılgınsın Makedonya


Evet efendim uzun bir aranın ardından yazmaya çalışıyoruz. Kongre, bilim derken basketboldan uzak kaldık. Neyse bdün çılgın bir maç vardı. Ev sahibi Litvanya, babamın doğduğu yerin takımı ile karşılaştı. Bir makedon muhacırı olarak gönlümüz Makedonya'dan yanaydı elbet. Ama sanırım ben dahil hiç kimsenin pek ümidi yoktu fakat mucize oldu Makedonya aldı façasını Litvanya'nın. Tabi burda pekte makedona benzemeyen birinin payı büyük. Bo Mccalebb aldı takımı sürüklüyor. Dünde 23 sayı  sayı attı takımı aldı sürükledi. Mccalebb'i ayrı bir seviyorum ilk avrupa macerasına Mersin'de başladıdğı için, adım adım yükseldiği için ve bizde buna şahit olduğumuz için heralde. Mersin, Partizan, Siena ve şimdide Makedonya milli takımı için yaptıkları.

Makedonya'nın yarı finaldeki rakibi İspanya. Tabi İspanya biraz daha ağır basan bir takım. Biraz lafı yumuşak kalıyor aslında bayağı ağır basan bir takım. Litvanya'nın takım oyunu basit oyuncular üzerine kurulu. Öyle ağım şahıjm süperstarları yok. Ama İspanya baştan aşağı süperstarlardan kurulu. O yüzden takım oyunlarını bozsanız bile biri çıkıyor 20 sayı atıyor. O yüzden peri masalı buraya kadar diyebiliriz Makedonya için.Ama olurda İspanya'yı yenerlerse tek başıma sokağa dökülürüm Makedon bayrağı ile.

Yorumlar