iddaa tahminlerim 10.10.2010

Efendim iddaada pek iddaalı olmamakla beraber arada bir öylesine kupon yapan bir insanım. Bugğnde spor toto türkiye kupası için günün maçlarını yorumlayacağım sizlere.

Pınar Karşıyaka-  Anadolu Efes

Günün en güzel maçı olmaya aday bu maçta ibre Efes'i gösteriyor. Derin kadrosu ve verimli hücumuyla Karşıyaka'nın genç kadrosunu denize dökerler gibime geliyor. Bu yüzden 4.5-8.5 handikapı çok rahat geçeceklerini düşünüyorum.

İY-MS: 2-2

maçı internetten takip edecekler için :

http://justin.tv/haci_tv

Aliağa Petkim- Türk Telekom

Türk Telekom Efes karşısında direnemesede çok iyi bir kadroya sahip. Aliağa ise dünkü maçında hiç hazır bir görüntü vermedi. Hatta en kötü takımlardan biri gibi gözküyor bu sene. Toolson eski  Toolson değil gibi. Türk Telekom handikapı geçer. Maç sonucu 2, daha atarlı iddaa oynayanlar 2-2 de oynayabilir.

MS:2 veya İY-MS: 2-2

Trabzonspor- Hacettepe

Bu maçta handikap çok yüksek verilmiş aslında. Hacettepe'ye 12.5 handikap verilmiş. Trabzon o kadar fark yapamaz gibi geliyor bana. Hatta Hacettepe'nin yenebileceğini düşünüyorum. Bu yüzden 2 diorum.

MS: 2


Banvit Beşiktaş Milangaz

Günün bir diğer güzel maçında Banvit Beşiktaş'la oynarken Banvit'e 2.5 handikap verilmiş. Banvit çok hazır ve yıllardır beraber oynayan çekirdeğe sahip bir takım. Bu yğzden Banivt'in bu maçı alacağını düşünüyorum.

MS:1

Yorumlar