iddaa tahminlerim 11.10.2010

Dünkü tahminlerimizde Türk Telekom hariç bütün maçları tutturduk. ama gel gelelim Allah'ından bul Türk Telekom. Kurum olarakta, takım olarakta çok beddua aldın benden neyse. Şimdi efendim gelelim bugün tahminlerine.


Pınar Karşıyaka- Türk Telekom

Günün ilk maçında aslında favorim Pınar Karşıyaka. Tabi bunda dünün öfkeside var ama Türk Telekom'da kadro derinliği olarak alabildiğine derin. Potaaltında Kaf kaf 3 adamla rotasyon yaparken TT'da yok yok. Tabi TT pek savunmaa takılan bir takım olmadığı için veya hücumda et ete değmediği için faul problemi oalcağını düşünmüyorum KSK adına. Neyse Türk Telekom tutarsın bir takım bugün çok farklı oynayabilir ama savunmayı sertleştirebileceklerini sanmıyorum şu an için bir sertleşme problemleri var. Bu yüzden üst diyorum 160.5 handikapı geçer gibi gözüküyor bu maç.

ÜST

Hacettepe-Beşiktaş

Günün ikinci maçında favori tabiki Beşiktaş ama maç sonucu 14.5 handikap korkutuyor. Bu yüzden altüste döneceğiz . Hacettepe'nin son kupa maçlarına baktığımızda bir 64 birde 62 atmışlar. Bu günde daha yukarı çıkabileceklerini sanmıyorum. Bu şartlarda Beşiktaş'ın maçı üste çevirmek için 90'larda oynaması gerekiyor, oda şu anda Beşiktaş için biraz yüksek duruyor. O yüzden bu maç içinde alt en ideal seçim gibi duruyor.

ALT

Aliağa Petkim- Anadolu Efes

Günün skor potansiyeli yüksek maçında Efes Aliağa ile karşılaşıyor. Aliağa'nın bu maçta 16.5 handikapın altında klması çok zor ama dün Toolson neler yapabileceğini gösterdi. Efes'in zaten yenilmesi gibi bir ihtimal yok kaç fark atacakları önemli. Grubun son maçı olduğu için eze eze yenmyebilirler birz salabilirler. Bu yüzden 16.5 handikap biraz riskli durdu ama çokta değil. Bu yüzden üst veya 2 diyorum.

ÜST veya MS:2

Trabzonspor Banvit:

Trabzonsporun kadro kalitesi olarak Banvit'le mücadele etmesi imkansız. Banvit 10.5 handikapı geçecektir.

MS:2

Yorumlar