iddaa tahminlerim 19-20.10.2011

Bu hafta Euroleague Zalgiris-CSKA maçıyla başladı. Bu maçtaki üst tahminimiz yine tuttu. Bu aralar iyi gidiyor tahminlerimiz baktım son 10 maç tahminimin sekizi tutmuş. Tabi kupon yapsam kesin o tutmayan ikisini koyarım yatar kupon o ayrı. O yüzden maçlar hakkındaki tahminlerimi tek tek yazıyorum tercih size kalmış. Bu haftaki maçlara tahminlerimizi yazmaya devam edelim.

Unics- Siena

Euroleague'in en güçlü takımlarından Siena deplassmanda Unics'le karşılaşıyor vehandikap unics adına +2.5. Siena zaten çok güçlü bir ekip, Bo McCalebb, Zisis, Kaukenas, Stonerook'a Andersen, Dejuan Summers gibi pota altı oyuncuları eklendi. Unics'in tercrubeli bir kadrosu var ama Sienaya dayanamazlar.

MS:2 veya İY-MS:Ç 2-2

Fenerbahçe ülker- Caja Laboral

Fenerrbahçe lige çok zor bir maçla başlıyor. Kendi evinde Caja Laboral'ı konuk ediyorlar. İddaa çok iddaalı bu maçta +6.5 handikap vermiş Caja Laboral'e. Açıkçası ben o kadar iddaalı değilim. Fenerbahçe bu maçı alsada Caja Laboral maç boyunca peşini bırakmayacaktır. Handikapı geçemez gibime geliyor bence. Çok çekişmeli bir maç bizi bekliyor ve yakın skorla bitmesiniş bekliyorum. O yüzden Caja Laboral tercihi mantıklı geliyor.

MS:2

Prokom- Galatasaray

Galatasaray Euroleague'de ilk maçına çıkıyor ama kadro olarak öyle tecrubesiz değiller. Kadro kalitesi çok yüksek o yğzden bu maçı alıp iyi bir başlangıç yapacaktır diye düşünüyorum. İlk yarı belki  kopartamaz maçı ama maç sonucu 2 olacak diye düşünüyorum.

MS:2

Milano- Maccabi Tel aviv

Milano fantastik bir takım kurdu, En son Gallinari'yide takıma kattılar ama karşılarındada lgeçen senenin finalisti var. Milano'nun uyumu sağlaması form tutması uzun sürer Maccabi alır bu maçı. Handikap milano için +0.5.


MS:2

Yorumlar