Ahanda Takas iptal

NBA tarihinin en garip günü yaşandı dün gece. Yani ben bir kısmını yakalayabildim sonra yattım, kalktım takas iptal. Dün gece üçlü takasta Hornets, Rockets ve Lakers anlaşmıştı ve sonucunda özet olarak Paul Lakers'a, Odom Hornets'a, Pau Gasol'de Rockets'a gidiyordu. Bende bir heyecanla yazdım hemen. Ama şöyle bir sıkıntı var. Hornets'ın sahibi NBA'in ta kendisi. Yani NBA'deki tüm takımların söz hakkı var Hornets'ta. Dün gecede bu takas açıklandı. Hemen ardından toplanıp itiraz etmişler bu takasa. Yani takası yapanlar itiraz etmemiştir heralde ama diğer takımlar kükremiş. Peşkeşmi çekiyorrsunuz ulan Paul'u dercesine.

Yani anlamadığım kısım çokta mantıksız bir takas değildi. Yani Pau Gasol takası gibi değildi. Orda Pau Gasol'u alıp karşılığında patates, soğan, leğen, mandal falan verdiler. Burda takımın en önemli iki uzunu elden çıkıyordu. Ama uzun vadede hiçbir takım Chris Paul'un LA'de olmasını istemedi galiba. Neyse hayırlı olsun diyelim. Ama Hornets Paul'ü elinden çıkartmassa elinde patlayacak. Ne güzelde takas yapmıs NO ne diye bozuonuz la. Adam olun siz alın Paul'u. Lakers 2 tane hayati derecede önem arzeden uzunu verip Paul'u alıyor, Clippers Eric Gordon'u veremeyiz diyor mesela. Verin doğru düzgün parçalar alın Paul'u.

Yorumlar