22 eylül 2013 beşiktaş galatasaray maçı

Maçı izlemeye çalıştım. İlk yarıda Beşiktaş baskındı, güzel bir gol buldu Almeida ile. Devamıda gelebilirdi, olmadı. Burak iki net pozisyon buldu yine atamadı. Galatasaray hantal ve hareketsizdi. Beşiktaş'sa daha dinamik bir ortasahası olduğu için hızlı geliyordu. İlk yarı böyle bitti.

İkinci yarı Beşiktaş ortasahası düştü. Belki Bilic ortasahayı diri tutmaya çalışsa Beşiktaş golü yemezdi. Gerçi Serdar Kurtuluş'un hatası sonrasında geldi gol. Bruma'nın süratini mi hesaplayamadı, hızınamı güvenmedi, kafasımı karıştı bilmiyorum ama saçma bir hareketle adamın önünde bıraktı topu. Kornere bıraksaydı hiç sıkıntı olmayacaktı. İkinci golde Veli topu Burak'ın önüne bıraktı, Burak Drogba'ya bıraktı, oldu mu 1-2. Maç geldi 90. dakikaya. Ne olduysa buradan sonra oldu.

90. dakikada Melo Ramon'u biçti yedi kırmızıyı. Tam ben ulan şimdi frikikten Muhammed çaksa golü derken sahaya birileri inmeye başladı. Adam gaza gelmiş herhalde bırakın ben atıcam diye indi aşağı. Sonrasıda geldi, sahaya yüzler indi. Lan oğlum hastamısınız, ne oluyo!!! bu sahaya inenlerin kimlikleri incelensin, ne iş yaptıkları, o biletleri nasıl elde ettikleri araştırılmalı. Eğer o biletleri yönetim veriyorsa,  bu konuya yasal yaptırım getirilmesi gerekiyor. Arkadaş yönetimden birileri, bildiğin taraftar!!! satın alıyor. Bir taraftar grubu birilerine yakın, diğeri başka birine. Rant kavgasına dönen tribünler sadece gerçek futbolseverleri futboldan uzaklaştırıyor. Düşünüyorum, çocuğum olsa onu alıp maça gitmek isterim. Simit ayran alayım maç izleyelim. Gülelim, eğlenelim ama sevdiğim hiçkimseyi bir stada götürmeye cesaret edemem. Eşimle Beşiktaş maçına gitmek için plan yapıyodum. Bu stadamı götürecem.

Gelelim şimdi diğer boyuta. Bu olaylara siyasi bir kılıf uydurmak isteyen bir güruh var. Önce ROK denen yavşak ağızlı herif var. Adını bile zikrettiğimde titreme geliyor,  tövbe ediyorum. Bir insan ne kadar küçülebilir ki. Olayları gezi olaylarına bağlamaya çalıştılar. Bizde yedik. Sahaya inenler kimler, şuursuz hayvan sürüsümü, beşiktaşın kemik taraftar grubumu ki sanmıyorum, yoksa oraya sokulmuş yavşaklarmı. Beşiktaş lige son yılların en iyi başlangıçlarından birini yapmışken, herşey mükemmel giderken beşiktaşın stadını 3-5 maç kapattıranlar kimler?

Yorumlar