Akhisar-gaziantep

Dün Akhisar-Antep maçını izledim.Gaziantep böyle futbol oynarsa inerler aşağıya. Bu kadar kötü futbol uzun zamandır görmemiştim. Bir teknik direktör değişikliği onları kendilerine getirebilir.

Muhammed Demir'e daha dikkatle bakmaya çalışıyorum ama pek bir şey göremedim. Teknik çok üstün değil, fizik zayıf, pas kabiliyeti çok iyi değil. Biraz daha dikkatli izlemek lazım. Cenk Tosun daha iyi duruyor.

Akhisar'dan bahsetmek lazım. Doğru futbol doğru teknik adam ve doğru yönetimle geliyor. En başından beri ne olduklarını, nasıl oynamaları gerektiğini biliyorlar. Gekas gitti hiç önemli değil. Belkide Akhisar için iyi oldu. Gekas'la oyunları çok tek düze idi. Şu anda daha homojen bir oyun oynuyorlar. Niasse diye topçu bulmuşlar. İlk 5 maç inanılmaz verimli oynadı.Bilal Kısa takımda kendini bulmuş, 10 yıl önce kaybetmişti. Solda Güven Varol oynuyor. Hücum yetenekleri çok kısıtlı, Hamza hoca fizik kapasitesi için oynatmakta sanırım. Yoksa Kenan Özer daha iyi hücumcu.

Akhisar birtanede 18-19 yaşında genç bir oyuncu monte edebilse takıma çok tatlı olacak. Ligde açık ara en ilgi çeken, en sempati uyandıran takım Akhisar. Hamza hocaya teşekkürler. Umarım fantaziye kaçıp riskli transferlerle bu takımı bozmazlar.

Gaziantep'e dönersek,  en az son 5 yıldır çok kötü yönetiliyorlar. ekonomik olarakta çok iyi durumda olduklarını sanmıyorum. Bu sene küme düşmeye aday takımlardan sonu sakarya, kocaeli gibi olmaz inşallah.



Yorumlar